ANNA-KARIN KARLSSON on üks maailma juhtivaid luksusprillide kaubamärke.
Olukord
Rootsis asuv ettevõte müüb kaupa enam kui 50-e riiki ja otsis võimalust oma müügiprotsesside automatiseerimiseks äriklientidele.
Kuna ANNA-KARIN KARLSSON võttis kasutusele uue äritarkvara, otsustati ehitada uus B2B lahendus, mis tähendab, et e-tellimiskeskkond ehitatakse otse ERPi peale ning täiendavat liidestamist ja töötajate koolitamist ei ole vaja.
Analüüsifaasi tulemuste põhjal otsustati, et uus platvorm peaks tagama kasutusmugavuse ja toetama reaalajas andmevahetust, peegeldades samal ajal ANNA-KARIN KARLSSONi kaubamärgi minimalistlikku ja põhjamaist esteetikat.
Peamised funktsionaalsused:
- Põhjamaine minimalistlik disain koos suurepärase mobiilse kogemusega
- Mugav tellimine nii suurtele kui ka väikestele ostukorvidele
- Toodete detailse info kuvamine – galerii, kirjeldused, parameetrid
- Konfigureeritava toote kuvamise erilahendus
- Variatsioonide lihtne ja mugav tellimine
- Erinevad valuutad – USD, EUR, SEK
- Kliendispetsiifilised hinnad
- Agentide erilahendus
- Võimalus luua agentidele B2B kontod
- Agent on seotud konkreetse piirkonna, valuuta ning valitud klientidega
- Agent saab kasutada B2B keskkonda tellimuste esitamist valitud klientide eest
- Agendil on ülevaade klientidele tehtud tellimustest
- Kõik tellimused tekivad koheselt Erply’sse
- Ülevaade kõigist tellimustest, olenemata kuidas need tehtud on
Uus lahendus optimeerib ANNA-KARIN KARLSSONi meeskonnaliikmete aega, minimeerib tellimuste uuesti trükkimisest tingitud vigu ja võimaldab müügimeeskonnal keskenduda suuremat väärtust loovale tegevusele.
See tagab, et äriklientidel erinevates ajavööndites on pidev ja ööpäevaringne juurdepääs ajakohastatud tootevalikule, täpsetele hindadele ja reaalajas laoseisuinfole. Selline lähenemine toetab ANNA-KARIN KARLSSONi jätkuvat laienemist mitmetel maailmaturgudel.
“B2B-keskkonna loomine Lumaviga oli meeldiv kogemus. Onboarding oli professionaalne ja nende meeskond nägi eriti palju vaeva, et mõista, kuidas uus süsteem meie klientidele kasu toob.”
Fanny Skoglund, ANNA-KARIN KARLSSONi COO