• et
    • en
    • fi
    • da
    • no
    • sv

Fookus: Klevu otsingumootor

Panime hiljuti õla alla E-kaubanduse Liidu hommikuseminarile automaatturundusest (videosalvestus järelvaadatav Lumavi Facebooki lehelt), kus muuhulgas räägiti lähemalt ka otsingu olulisusest ja võimalustest. 

Mitmekesiseid võimalusi pakkuv otsing on väga oluline eriti suure arvu toodetega e-äride puhul. Magento vabavaralise versiooni (Open Source, endine Community) standardfunktsionaalsuses on otsing lihtsamal kujul olemas ning ka Magento Marketplace’ides pakutakse erinevaid otsingu parandamise mooduleid. Tänases blogi postituses soovime veidi lähemalt tutvustada ühe välise teenusepakkuja võimalusi.

Klevu on AI põhimõttel töötav iseõppiv otsingusüsteem, mis optimeerib ennast vastavalt klientide reaalsele käitumisele e-poes, jättes kaupmehele võimalusi sinna ka enda ärilisi eesmärke sisse põimida. Muuhulgas suudab ta aru saada valesti sisestatud sõnadest (vt. keeled), tootekoodist ning pikematest otsisõnade kombinatsioonidest. Klevu ühildub hästi Magento 1 ja 2 põhjale ehitatud e-äri lahendustega.

Allpool on esile toodud Klevu olulisemad funktsionaalsused:

Iseõppiv otsing

Otsingumootor õpib, kuidas külastajad kasutavad otsingut ja optimeerib tulemusi vastavalt otsingutele.

Automaatne kataloogi rikastamine

Klevu lisab kontekstipõhiselt asjakohaseid sünonüüme sinu kataloogi metaandmetesse. Kataloogi andmete rikastamine võimaldab detailsemaid ja sügavamaid otsingu tulemusi.

Rikastatud automaatne täitmine

Klevu täidab otsingupäringu automaatselt, pakkudes rikkalikke, arusaadavaid ja intuitiivseid soovitusi. Automaatne täitmine algab esimesest tähest.

Isikupärastatud otsing

Otsingu aknas on võimalik kuvada reklaame, populaarsemaid ja kasutaja viimati vaadatud tooteid.

Otsingutrendid

Klevu näitab kasutajale sõnu populaarsete ja viimaste otsingute põhjal, luues suhtluse külastajatega ja kiirendades ostuprotsessi. Otsing algab ilma tähemärke sisestamata!

Vea tolerantsus

Otsing mõistab, mida teie ostjad otsivad isegi siis, kui nad kirjutavad trükivigadega. Täiustatud märksõnade otsingu indeks tagab, et ostjad leiavad alati õige toote.

Sidesõnade äratundmine

Otsingumootor tuvastab ja haldab sidesõnu (s.t, ja..), et jõuda otsisõna tuumani.

Disain

Klevu pakub täielikku kontrolli ja paindlikkust otsingutulemuste väljanägemise ja tundlikkuse osas. Avatud CSS-i põhimõtte alusel saab otsingutulemusi kohandada vastavalt soovidele.

Dünaamilised filtrid

Otsingusse on võimalik lisada vastavalt otsitulemustele asjakohaseid filtreid, mis võimaldavad põhjalikumat otsingut.

Sünonüümisõnastik

Otsingurobotit saab treenida sünonüümisõnastikuga, mis tuvastab sünonüümid automaatselt ja annab parimad tulemused.

URL-i ümbersuunamine

URL-i ümbersuunamine võimaldab suunata kasutajaid uuele lehele kindla märksõnaga. Näiteks otsisõna “puhkus” viib spetsiaalsele reklaamlehele.

Sisuotsing

Klevu suudab otsingutulemustes näidata mitte ainult toote andmeid, vaid otsida ka näiteks sisulehtedest ja blogist.

Kategooriatele suunatud otsing

Otsing võimaldab kuvada kategooriaid ja alamkategooriaid. 

Kohanduv ja mobiilisõbralik disain

Klevu otsing on kasutajasõbralik igas seadmes – eriti oluline on otsingu kasutamine väikse ekraaniga nutiseadmes, milles on info kuvamiseks ette nähtud väiksem ala.

Eestis kasutavad Klevu sellised tuntud e-ärid nagu Aatrium, Decora (peagi), Alas-Kuul, Home4you, Selver, Rademar, Bauhof  jt. Kui antud ülevaade kõnetas ja soovid rohkem teada saada, siis vaata lähemalt Klevu lehelt või võta meiega ühendust ning jagame enda kogemusi

Aatrium Sisustuskaubamaja soovitus

Kui me Klevu’ga alustasime basic paketil, ei teadnud me Klevu võimekusest. Teadsime, et tegemist on otsingumootoriga, mis on paremate võimalustega kui Magento enda oma. Lumavi poolt pakutava e-äri analüüsi käigus tuli soovitus vahetada paketti ja kasutada paketti võimalusi maksimaalselt ära, oleme saanud Klevu koolituse ja täna meil toimub Klevu’s teadlik tegevus, kus suuname oma kliente toodeteni ja juhime kampaaniaid Klevu’s. See teadlik tegutsemine on kindlasti müükidele kaasa aidanud

Elika Puström, Aatrium Sisustuskaubamaja AS E-poe juht
Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
product badge Tootemärgised – nutikas viis toodete esiletõstmiseks e-poes
Tootemärgis, inglise keeles badge, on oluline tooteinfo element, mis aitab suunata klientide tähelepanu kindlatele...
Loe lähemalt 07. november 2024
hinnakujundus Konkurentide hinnaseire – miks ja kuidas?
Majanduslangus paneb inimesi rohkem paremate hindade otsingul ringi vaatama – seda teevad nii eraisikud...
Loe lähemalt 27. august 2024

Võta ühendust





    Lumav - Magento Partner

    Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.