• et
    • en
    • fi
    • da
    • no
    • sv

Personaliseeritud omnichannel kliendikogemuse loomine AI-ga

Igapäevaselt kogume oma külastajate kohta suurel hulgal andmeid, nende oskuslik kasutus annab aga võimaluse olla innovatiivne ja personaliseerida klienditeenindust ning kasutajakogemust. E-äri kasvuks tuleb luua uut ja tähendusrikast väärtust e-poe ja jaekaupluse külastajatele.

Viimase viie aastaga on e-kaubanduse kasv olnud märkimisväärne, koos sellega on muutunud tarbija ostlemisharjumused, kasutaja teekond ja ostukogemus. Täna ei osteta pelgalt toodet, vaid brändi ning ostud peegeldavad ka meie sotsiaalseid, ökoloogilisi ning poliitilisi vaateid.

Järjest olulisemaks muutub personaliseeritud ostukogemuse loomine omnichannel lõikes. Sellest tulenevalt on oluline, et bränd pakuks personaliseeritud kogemust igas kliendi punktis, olgu selleks blogid, reklaamid, klienditugi, sotsiaalmeedia või app. Olles olemas igas kliendi punktis, suurendab see brändi lojaalsust, tõstab tähelepanu ning kliendid tunnevad ennast äratuntuna.

Kas sinu kliendid on frustreeritud?

Segment’i “The 2017 State of Personalization” raportist selgus, et keskmiselt 71% tarbijatest väljendavad mingil määral pettumust kui nende ostukogemus ei ole personaliseeritud. 44% tarbijatest ütles, et neist saab suure tõenäosusega püsiklient pärast personaliseeritud ostukogemust.

Aruandest selgus veel, et suurte e-poodide puhul eeldab 77% ostlejatest isikupärastatud ostukogemust, kuid ainult 23% neist reaalselt kogeb seda. Niši e-poodide puhul eeldab 24% ostlejatest isikupärastatud kasutajakogemust ning 25% neist reaalselt kogevad seda.

Kuidas luua personaliseeritud kasutajakogemust?

Personaliseeritud kasutajakogemuse loomine viib õnnelike ja lojaalsete klientideni. Selleks, et pakkuda isikustatud ja relevantset kasutajakogemust, on vaja andmeid igast kliendi puutepunktist (jaekauplus, e-pood, mobiil, e-mail, reklaam) ja selle põhjal luua 360-kraadine kasutaja profiil koos segmentidega.

Lumavi partneri, Nosto missiooniks on just nimelt muuta ostlemine nauditavamaks, pakkudes klientidele personaliseerituid ostukogemusi igas kanalis. Nosto AI tehnoloogiaga saab kaupmees pakkuda üks-ühele personaliseeritud ostukogemusi igas kasutaja punktis.

Nosto on Soome ettevõte, mis asutati 2011. aastal. Tänaseks on neil kontorid 7 erinevas linnas üle maailma ning 2 500+ klienti rohkem kui sajast erinevast riigist. Nende klientide hulka kuuluvad sellised ettevõtted nagu Helly Hansen, Everlast, Bauhaus, Gymshark jpt.

nosto intelligence engine

Kuidas Nosto töötab?

Nosto eCommerce Intelligence Engine töötab neljal erineval tasandil. 

1.Toote tasand

Nosto teab kõiki sinu e-poe tooteid ja nende omavahelisi seoseid, kajastades toote üksikasju: marginaale, laoseisu, kõige sagedamini koos ostetud tooteid või muuhulgas ka seda, milliseid tooteid ostjad tegelikult pärast konkreetse toote vaatamist kõige rohkem ostavad.

2.Ostja tasand

Nosto loob iga veebipoe külastajast unikaalse ja rikkaliku profiili. Kasutades unikaalset identifikaatorit, tuvastatakse ostja asukoht, tema individuaalsed huvid, eelistused, hinnatundlikkus, kaubamärgi sarnasus, ostuajalugu ja palju muud.

3.Kasumi optimeerimise tasand

See tasand analüüsib iga toote varasemat tulu taset, andes toodetele lisaraskuse, mis maksimeerib e-poe tulupotentsiaali.

4.Sotsiaalne tasand

Neljas ja viimane tasand on integratsioonide ja API-de kiht, milles rikastatakse mujalt pärit andmed e-poega. Selleks võivad olla sotsiaalne teave (näiteks hinnangud ja arvustused) või kasutaja loodud sisu ja andmed.

nosto Recommendations

Lehepõhised tootesoovitused

Nosto AI analüüsib e-poe iga külastaja unikaalset sirvimis- ja ostukäitumist, luues kasutajakogemuse kohandamiseks individuaalsed kliendiprofiilid. Tänu sellele saab Nosto reaalajas soovitada relevantseid tooteid ja personaliseerida ostukogemust, suurendades  seeläbi kliendi rahulolu, korduskülastusi ja konversioonimäära. Nosto lehepõhised tootesoovitused tõstavad konversiooni määra keskmiselt 15%. Mõned Nosto tootesoovituste võimalused:

Dünaamilised komplektid 

Dünaamilised tootekomplektid (Dynamic Bundles) võimaldavad luua seotud ja täielikult dünaamilisi komplete, mis inspireeriks kasutajaid ja tõstaks keskmist tellimuse väärtust.

Enimmüüdud tooted ja trendikad tooted

Inspireeri kliente kõige populaarsemate ja trendikamate toodetega.

Isikupärastatud landing lehed

Tervita naasvaid külastajaid, soovitades tooteid, mis põhinevad nende individuaalsete ostude põhjal

Soovitustega otsing

Soovita tooteid, mida teised kliendid pärast otsingusõna kasutamist vaatasid või ostsid.

Kasutaja loodud sisu, hinnangud ja arvustused

Kasuta sotsiaalmeediat, et tutvustada tooteid reaalses olukorras.

Cross-sell ja up-sell

Soovita tooteid, mis sobivad hästi vaadatava toote või ostukorvi sisuga tootekaardil, kategoorias või ostukorvis.

Tekkis huvi?

Võta meiega ühendust, kui soovid oma Magento e-poodi liidestada Nosto tarkvaraga.

Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
product badge Tootemärgised – nutikas viis toodete esiletõstmiseks e-poes
Tootemärgis, inglise keeles badge, on oluline tooteinfo element, mis aitab suunata klientide tähelepanu kindlatele...
Loe lähemalt 07. november 2024
hinnakujundus Konkurentide hinnaseire – miks ja kuidas?
Majanduslangus paneb inimesi rohkem paremate hindade otsingul ringi vaatama – seda teevad nii eraisikud...
Loe lähemalt 27. august 2024

Võta ühendust





    Lumav - Magento Partner

    Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.