Tootemärgised – nutikas viis toodete esiletõstmiseks e-poes
07. november 2024
Tootemärgis, inglise keeles badge, on oluline tooteinfo element, mis aitab suunata klientide tähelepanu kindlatele...
Loe lähemalt→
Konkurentide hinnaseire – miks ja kuidas?
27. august 2024
Majanduslangus paneb inimesi rohkem paremate hindade otsingul ringi vaatama – seda teevad nii eraisikud...
Loe lähemalt→
WordPressi e-pood on muutunud aeglaseks ja ebastabiilseks?
09. august 2024
„Pärast teie vajaduste detailset analüüsi ja erinevate lahendusvariantide põhjalikku kaalumist oleme jõudnud järeldusele, teie...
Loe lähemalt→
TEMU marketplace mini-analüüs
20. juuni 2024
“Issi, tahan sünnipäevaks 20 euro eest Temust ostusid, palun palun paluun!” On kellegi peres...
Loe lähemalt→
AI e-poes. Soovitused e-poodnikele ja Lumavi senine kogemus
16. aprill 2024
Tegime hiljuti AI teemalise mini-seminari kus tutvustasime väikesele grupile enda arvamust AI kasutamise osas...
Loe lähemalt→
Case study: Decora välise sortimendi automatiseerimine
09. aprill 2024
Kes ei tunneks Decorat? Eesti üks tuntuim ehituspoe bränd, mis põhineb kodumaisel kapitalil. Lumavi...
Loe lähemalt→
Veebisisu juurdepääsetavuse suunised (WCAG) 2.1. Mida oma e-poes teha?
09. aprill 2024
Digitaalne ligipääsetavus ei ole enam lihtsalt valikuline kasutajamugavuse küsimus; see on nõue, mille eesmärk...
Loe lähemalt→
Google Consent Mode v2 ja Küpsiste nõusoleku moodul Magentole
26. märts 2024
Kui 2018. aastal rakendus GDPR, tegime selle kohta ühe pikema postituse ning lõime ka...
Loe lähemalt→
Edukas e-äri Gardenhouse24: kolme aastaga kümnesse riiki
31. jaanuar 2024
Eksportijaks saamine on iga ambitsioonika ettevõtja unistus – see näitab, et pakutav toode ja...
Loe lähemalt→