• et
    • en
    • fi
    • da
    • no
    • sv

E-kaubanduse 5 väärtuslikku nõuannet mai 2021

Allpool panime kirja mõned nõuanded 2021 aasta maikuuks – head rakendamist!

Korrasta oma Google Analytics

Peale 26. aprilli välja tulevad iOS-i rakendused peavad vastama rakenduse jälgimise.

läbipaistvuse (ATT) eeskirjadele ja küsima luba, kui nad kasutavad teatud teavet teiste ettevõtete rakendustest ja veebisaitidelt reklaami eesmärgil, isegi kui nad juba kasutavad seda kasutaja nõusolekut.

Teadmaks oma e-äri õiget analüütikat loe kindlasti need Google poolt edastatud juhised läbi ja vii need muudatused ellu.

Lisateave selle kohta, kuidas Google järgib Apple’i iOS 14 eeskirju.

Headless e. PWA tehnoloogia tõstab pead

Kui sa kaalud oma e-kaubanduse uuendamist siis tutvu PWA (progressive web app – progressiivne veebirakendus) tehnoloogiaga. “Mobile first” on tänaseks reaalsus. Kas on aga vaja eraldi ehitada mobiilset äppi kui võimalik luua two in one? PWA võimaldab sul ehitada oma e-lahenduse kasutajale ülimalt mobiilisõbralikult, mis kasutab ka mobiili appi võimalusi.

  • PWA on 2015 aastal Google poolt välja töötatud, suunatud headless arhitektuurile
  • PWA on eraldiseisev front end rakendus, mis suhtleb süsteemi backendiga – see võimaldab lihtsalt vahetada tulevikus back endi ilma loodud kujunduslahendust muutmata või vastupidi
  • Moderne tehnoloogia, mobiilipõhine native look
  • Turundust ja kasutajateekonda toetavad teavitused/notification’id annavad laialdase võimaluse kliendiga suhelda juba ostuteekonnal.
  • PWA plussideks on veel: kiirus, kasutajakogemus, SEO optimeerimine (Google´le meeldivad uued tehnoloogiad)

PWA tehnoloogiaid arendavad erinevad kogukonnad, loe lähemalt Magento PWA-st siit →

E-kaubandus keskkonnasõbralikuks ja jätkusuutlikuks on üks suurimaid trende

Ülemaailma pööratakse tähelepanu aina enam keskkonna jalajäljele. Jätkusuutlikkus muutub üha olulisemaks. Nii tarbijad kui ka ettevõtted saavad keskkonnast teadlikumaks. Seetõttu on tarbijad teadlikumad oma ostukohtadest, selle mõjust keskkonnale ja sellega seotud mõjudest. Ühes uuringus leiti, et 50% vastanutest soovis moetööstuses jätkusuutlikkust ja 75% soovis vähem pakendeid. Paljud ettevõtted leiavad võimalusi keskkonnasõbralikumaks muutmiseks, kui see on võimalik ilma paberita, kasutades biolagunevaid pakendeid ja taaskasutatavaid tarvikuid.

Kas sina oled mõelnud kuidas oma äri keskkonnasõbralikumaks muuta? Kui mitte siis alusta sellega juba täna sest tarbija ootused sellele on suured.

Loe lähemalt siit →

B2B kasvab … ja muutub

Ettevõtete B2B poodide jaemüük maailmas peaks Statista andmetel jõudma 2021. aastal eeldatavasti 1,1 triljoni dollarini.

Forrester andmetel olid eelmise aasta lõpuks peaaegu pool kõigist täiskasvanutest millennialid mis tähendab ka millennialitest B2B ostjate kasvu. See sihtrühm soovib, et nad saaksid hõlpsalt veebis ostelda igal ajal ja müügimehe olemasolu pole alati ootus.

Koroona viiruse puhang tõi selgel esile ebaefektiivsused müügiprotsessides, millest brändid polnud varem teadlikud. McKinsey andmetel tänu puhangule enam kui 75% B2B ostjatest eelistab isikliku suhtluse asemel veebiostu ja kaugmüügisuhtlust ning ainult 20% B2B-st arvestab isikliku müügi juurde naasmisega. Suurimaks väärtuseks peetakse toodete kättesaadavust ja ostumugavust. Veel üks tähtsusetu tegur – ohutus – sai prioriteediks üleöö. Olemaks konkurentsis järgnevatel aastatel peavad brändid nende vajadustega arvestama, reageerides samas tekkivatele trendidele, nagu näiteks tellimuse kohapealt turvaline kättesaamine ning paindlikumad tarnimis- ja maksevõimalused.

Divante 2021. aasta ennustuste kohaselt on B2B kasvu üks olulisemaid valdkondi turgudel, andmehalduses, turvalisuses ja maksetes.

Kliendid eelistavad videot

2019 sai alguse video võidukäik klientide paremaks kaasamiseks ja see ei kao niipea. Videote loomine oma e-äri jaoks on suurepärane viis kliendi koheselt haaramiseks. Videod aitavad teil oma tooteid paremini selgitada ja tutvustada kui pildid seda kunagi suudaks.

Vaata 17 parimat tooteklippi siit →

Artikel on kirjutatud Eesti E-kaubanduse liidu blogisse.

Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
product badge Tootemärgised – nutikas viis toodete esiletõstmiseks e-poes
Tootemärgis, inglise keeles badge, on oluline tooteinfo element, mis aitab suunata klientide tähelepanu kindlatele...
Loe lähemalt 07. november 2024
hinnakujundus Konkurentide hinnaseire – miks ja kuidas?
Majanduslangus paneb inimesi rohkem paremate hindade otsingul ringi vaatama – seda teevad nii eraisikud...
Loe lähemalt 27. august 2024

Võta ühendust





    Lumav - Magento Partner

    Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.