• et
    • en
    • fi
    • da
    • no
    • sv

Miks me eelistame e-poodide puhul Magentot?

Miks valida Magentot? Vastus sellele küsimusele on pikk, aga alustame algusest.

Nagu iga teise veebilahenduse puhul, on valikus palju erinevaid platvorme. Leidub keerulisemaid ja lihtsamaid, vabavaralisi ning kellegi naabrimehe-sugulase-poja põlve otsas nikerdatud lahendusi. Jätame sõbra arendatud süsteemid kõrvale, sest võibolla praegu on need olemas ja toimivad, aga tulevikus? Kas leidub arendajaid ja on olemas kasutajatugi? Suure tõenäosusega mitte.

Kõige targem on ehitada e-pood laialt levinud vabavaralisele Magento platvormile. Nii säilib kindlustunne, et vajaduse korral on abivõimalus ja uuendused (sh turvauuendused) ka tulevikus käepärast.

Magento keerukus?

Paljud arvavad, et Magento on vabavaralistest e-poe platvormidest üks keerulisemaid. Näilise keerukuse taga on väga võimekas süsteem, mis pakub Sinu tulevasele e-poele tohutult võimalusi. Kasutajad teavad, et on mitu korda mugavam, kui süsteem on ühtne ja üksiti mõistetav.

Et kasutajat säästa, on võimalik menüüst kõik ebavajalik ära peita, jättes alles näiteks ainult tootekataloogi ja tellimuste rubriigi. Igale kasutajale saab seadistada eraldi menüüstruktuuri.

Paljud arendajad soovitavad e-poe jaoks WordPressi platvormi laiendust WooCommerce. Kuna oleme ise kahe käega WordPressi poolt, siis ei tee me seda mõtet maha. Nendime siiski, et see sobib pigem väiksemale või alles oma teed alustavale firmale, kellel tõepoolest ei ole vaja kõiki Magentos peituvaid rakendusi.

Magento platvormi arendus?

Mõned meie valdkonnas töötavad inimesed on seisukohal, et turul on Magento arendajate defitsiit, eriti Eestis. Me ei vaidle vastu. See on küllalt spetsiifiline ja mahukas töö, mida paljud ei taha ette võtta.

Meie arendame Magentot suurima heameelega ja proovime kliendiga koos leida alati parima lahenduse.

Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
product badge Tootemärgised – nutikas viis toodete esiletõstmiseks e-poes
Tootemärgis, inglise keeles badge, on oluline tooteinfo element, mis aitab suunata klientide tähelepanu kindlatele...
Loe lähemalt 07. november 2024
hinnakujundus Konkurentide hinnaseire – miks ja kuidas?
Majanduslangus paneb inimesi rohkem paremate hindade otsingul ringi vaatama – seda teevad nii eraisikud...
Loe lähemalt 27. august 2024

Võta ühendust





    Lumav - Magento Partner

    Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.