Eesti puidu väärtustamine ja hea kodumaise toodangu viimine välisturgudele on Garendhouse24 südameasjaks.
Kolme aastaga on Gardenhouse24 e-poe toel edukalt laienenud kümnesse riiki ja tarnib praegu enam kui 3000 aiamaja aastas nii Euroopasse, USA-e, kui ka Austraaliasse.
Esmakordne kokkupuude Gardenhouse24 meeskonnaga oli 2021 aastal, kui koos kohvilaua taga hindasime kuidas olemasolevat Magento poodi tehniliselt skaleeritavaks muuta. Kliendi meeskonnal oli väga ambitsioonikas kasvuplaan ning loodud lahendus oli oma algse rolli edukalt turu avajana täitnud, kuid olemasoleva poe tehniline koodibaas vajas optimeerimist ning äriprotsesside järgi kohandamist.
Lahendus
Kõigepealt optimeerisime lehe kiirust ning parandasime koodibaasi taluma suuri koormusi eri maailmajagudes ning vältimaks hilisemaid topeltparandusi poevaadete loomisel teistele turgudele. Seejärel võeti ette automatiseerimine ning liidestati e-pood reaalajas äritarkvara Erply’ga, kusjuures eri maade skoobid said liidestatud eri Erply kontodega.
Koos ettevõtte laienemisega jätkub pidev töö lahenduse jätkusuutlikkuse tagamiseks ning jõudlusprobleemide ennetamiseks. Kaugemate turgude jaoks on kasutusele võetud CDM (Content Delivery Network). Loomulikult parandame pidevalt ka lehe kasutusmugavust vastavalt klientide tagasisidele ning riikidepõhiseid erilahendusi (tõlked, kohandamised jne).
Oleme Gardenhouse-le jätkuvalt toeks äri kasvatamisel ja tänud usalduse ning koostöö eest!
Loe Toomas Kaldoja kogemuse kokkuvõtet meie mini-seminaril – kuidas e-poe toel kolme aastaga kümnesse riiki laieneda.
“Lumavi praktiline kogemus suure külastatavusega rahvusvaheliste poodide loomisel on kulunud marjaks ära. Soovin, et oleksin nad varem leidnud.”
Toomas Kaldoja, Gardenhouse24 juht