Tootemärgised – nutikas viis toodete esiletõstmiseks e-poes
7. november 2024
Tootemärgis, inglise keeles badge, on oluline tooteinfo element, mis aitab suunata klientide tähelepanu kindlatele toodetele ja suurendada konversioone. Suurte kataloogidega e-poodides on märgiste roll eriti oluline, et eristada tooteid mitte ainult hinna alusel, vaid ka......
Konkurentide hinnaseire – miks ja kuidas?
27. august 2024
Majanduslangus paneb inimesi rohkem paremate hindade otsingul ringi vaatama – seda teevad nii eraisikud kui ka ärikliendid. Üks tõhusamaid viise sellises olukorras võitmiseks on konkurentide hindade seire ja dünaamilise hinnakujunduse strateegiate rakendamine. Selles ülevaatlikus postituses......
WordPressi e-pood on muutunud aeglaseks ja ebastabiilseks?
9. august 2024
„Pärast teie vajaduste detailset analüüsi ja erinevate lahendusvariantide põhjalikku kaalumist oleme jõudnud järeldusele, teie ettevõtte jaoks parim e-poe tarkvara on meie poolt pakutav.” Kas oled ka seda nalja kuulnud? Arendajale ei saa seda kommentaari pahaks......
AI e-poes. Soovitused e-poodnikele ja Lumavi senine kogemus
16. aprill 2024
Tegime hiljuti AI teemalise mini-seminari kus tutvustasime väikesele grupile enda arvamust AI kasutamise osas e-poodides ja mis lahendusi ise teinud. Huvilisi oli ootamatult palju ning rääkisime avatud kaartidega ka meie poolt pakutavatest lahendustest. Oleme ise......
Case study: Decora välise sortimendi automatiseerimine
9. aprill 2024
Kes ei tunneks Decorat? Eesti üks tuntuim ehituspoe bränd, mis põhineb kodumaisel kapitalil. Lumavi klient on Decora olnud aastast 2017 kui Lumav lõi Decorale uue veebilehe Adobe Commerce (end Magento 2 Commerce) platvormile (loe case......
Veebisisu juurdepääsetavuse suunised (WCAG) 2.1. Mida oma e-poes teha?
Digitaalne ligipääsetavus ei ole enam lihtsalt valikuline kasutajamugavuse küsimus; see on nõue, mille eesmärk on tagada, et kõik kasutajad, kaasa-arvatud erivajadustega inimesed, saaksid veebipõhiseid teenuseid ja tooteid võrdselt kasutada, sealhulgas e-poest osta. Veebisisu ligipääsetavuse juhendid......
Google Consent Mode v2 ja Küpsiste nõusoleku moodul Magentole
26. märts 2024
Kui 2018. aastal rakendus GDPR, tegime selle kohta ühe pikema postituse ning lõime ka tehnilise lahenduse Magento e-poodidele. Lisaks kaheaastasele üleminekuajale võis nii mõnigi kaupmees arvestada veel täiendava ajapuhvri seaduse rakendamistele, kuid nüüd on viimane......
Edukas e-äri Gardenhouse24: kolme aastaga kümnesse riiki
31. jaanuar 2024
Eksportijaks saamine on iga ambitsioonika ettevõtja unistus – see näitab, et pakutav toode ja teenus on maailmatasemel ning toob ka raha tagasi Eestisse. Gardenhouse24 on tegelenud ekspordiga kolm aastat ja tarnib täna aastas ca 3000-4000......
Tellimiskeskkond ärikliendile – Erply ja Lumavi koostööprojekt
8. november 2023
Meie käest on palju küsitud, milliseid lahendusi oleme koostöös Erplyga tegemas. Hea meel on ühte neist tutvustada: tellimiskeskus ärikliendile, kus võimalus väga soodsa tehnilise lahenduse kasutuselevõtuga tõsta enda äriklientide konversioone ning säästa müügiinimeste aega. Kuidas......